Στο χάος και την υπερπληροφόρηση του διαδικτύου η κατασκευή ενός site σπάνια είναι αρκετή για την αποτελεσματική προβολή της δουλειά σας. Η επισκεψιμότητα, η αναγνωρισιμότητα καθώς και η ανταγωνιστικότητα της ιστοσελίδας σας συνήθως απαιτούν εξελιγμένες στρατηγικές προώθησης και μεθόδους βελτιστοποίησης. Οι υπηρεσίες αυτές έχουν σκοπό να προσελκύσουν πολλούς νέους επισκέπτες και στη συνέχεια να τους μετατρέψουν από απλούς επισκέπτες σε εν δυνάμει πελάτες.
Αυξήστε το πελατολόγιό σας και κρατήστε τους επισκέπτες σας ενημερωμένους
Ο όρος Προώθηση ιστοσελίδων, αλλιώς διαδικτυακή αγοραλογία (μάρκετινγκ), αναφέρεται στην διαφήμιση (προώθηση) προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου. Η διαδικτυακή αγοραλογία έχει ευρύ πεδίο εφαρμογής, αφού δεν αφορά μόνο την εμπορία μέσω Διαδικτύου, αλλά περιλαμβάνει επίσης και την πραγματοποιούμενη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ασύρματων μέσων εμπορία.
Social Media Marketing
Από την πλευρά τους οι επιχειρήσεις, παρακολουθούν όλες αυτές τις συζητήσεις και τις διαδικτυακές κριτικές, προκειμένου να μάθουν τη γνώμη των χρηστών για τη μάρκα και τα προϊόντα τους, ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών, να προσαρμοστούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών, να ακούσουν τι λέγεται συγκριτικά για τους ανταγωνιστές τους και να προσελκύσουν με ενέργειες μέσα από τα κοινωνικά μέσα περισσότερους πελάτες.
Email Marketing
Το email marketing μπορεί να χρησιμοποιηθεί:
- Για μια απλή ενημέρωση του κοινού για νέες ιδέες όπως τάσεις μόδας και τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της τεχνολογίας
- Για καλύτερες πρακτικές όπως για παράδειγμα συνταγές μαγειρικής ή οικονομικές λύσεις «φτιάχνω μόνος μου (DIY – Do It Yourself)»
- Για σύσφιξη σχέσεων με παλιούς αλλά και δυνητικούς πελάτες όπως για παράδειγμα η αποστολή ευχαριστήριων καρτών τα Χριστούγεννα ή το Πάσχα.
- Για συμπλήρωση κάποιου ερωτηματολογίου
- Για την αποστολή πρόσκλησης σε κάποια εκδήλωση
Πλεονεκτήματα Email Marketing
Χαμηλό κόστος
Δεν υπάρχουν έξοδα αποστολής, γραμματόσημα, τυπογραφικά έξοδα, εμφακελώσεις, σακουλοποιήσεις και πολλές εργατοώρες σε ειδικούς όπως γραφίστες, web designers, κλπ.
Εύκολο και γρήγορο στη χρήση
Πολλές εφαρμογές μαζικής αποστολής email, δίνουν την δυνατότητα μέσα από έτοιμα εικαστικά θέματα – template να δημιουργήσετε οι ίδιοι το δικό σας ηλεκτρονικό φυλλάδιο- newsletter, όπως εσείς νομίζετε, όπως εσείς θέλετε. Έτσι, δεν χρειάζεστε πάντα «τον ειδικό», δεν ξοδεύεστε και μπορείτε να δοκιμάσετε όσους πιθανούς συνδυασμούς εικαστικών θεμάτων θέλετε.
Αποστολή προσωποποιημένων μηνυμάτων
Μπορείτε σε κάθε ένα email ξεχωριστά, να βάλετε την δυνατότητα χαιρετισμού, όπως «Χαίρετε κ. Νικολάου» έτσι ώστε να κάνετε πιο προσωπικό το ίδιο το email.
Στοχευμένο marketing
Μπορείτε να δημιουργήσετε μικρότερες ομάδες με emails, ποιο οργανωμένες, όπως γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί κλπ και να στέλνετε στοχευμένες καμπάνιες με ειδικά προϊόντα, ειδικές προσφορές, κλπ.
Αναλυτικά στατιστικά
Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, εξελιγμένα προγράμματα email marketing, όπως το EmailSYSTEM, διαθέτουν αναλυτικά στατιστικά τα οποία μετράνε ποιος άνοιξε το email, ποίος το διάβασε, τι μέρα και ώρα και που έκανε κλίκ. Για κάθε επαγγελματία, για κάθε εταιρία, μικρή ή μεγάλη, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε την απόδοση που του αποφέρουν όλες οι διαφημιστικές ενέργειες που γίνονται.
Φιλικό προς το περιβάλλον
Αναλογιστείτε την εξοικονόμηση σε τυπογραφικό χαρτί και μελάνι μέσα από χρήση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
Μειονεκτήματα Email Marketing
Να χαρακτηριστείτε ως spammer
Όλοι μας λαμβάνουμε email τα οποία δεν δώσαμε ποτέ την συγκατάθεση μας στους αποστολείς τους, να μας στείλουν ενημερωτικά email. Εάν δεν έχετε πάρει την συγκατάθεση του παραλήπτη για να του στέλνετε email, θεωρήστε spammer. Εάν στέλνετε μηνύματα και «κουράζετε» τους παραλήπτες σας ή για παράδειγμα δεν δίνεται την δυνατότητα άμεσης διαγραφής από τις λίστες σας, μπορεί αυτό να οδηγήσει πολλούς παραλήπτες σε καταγγελίες. Επίσης, οι αγορασμένες λίστες με email, ελλοχεύουν τεράστιο νομικό κίνδυνο, εφ’ όσον δεν γνωρίζεται σε ποιόν πραγματικά στέλνετε email.
Φίλτρα spam
Επειδή πλέον τα spam μηνύματα είναι εκατομμύρια σε καθημερινή βάση, πολλοί πάροχοι ηλεκτρονικής αλληλογραφίας όπως Gmail, Hotmail, Yahoo και μεγάλοι ISP (Internet Service Providers), έχουν εξελιγμένα φίλτρα τα οποία αναγνωρίζουν τα email που δεν πληρούν κάποιες βασικές προδιαγραφές οδηγώντας τα απευθείας στον φάκελο spam-junk. Όπως όλοι γνωρίζουμε αν ένα μήνυμα καταλήξει στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα, έχει ελάχιστες πιθανότητες να διαβαστεί από τους παραλήπτες: Είναι σαν να μην έχει σταλεί το email αυτό. Επίσης, πολλοί από αυτούς τους πάροχους, δίνουν την δυνατότητα στον ίδιο τον χρήστη, αυτόβουλα, πατώντας το κουμπί spam, να δημιουργήσει ένα ιστορικό μηνυμάτων, ένα προφίλ, για τα μηνύματα του συγκεκριμένου αποστολέα. Έτσι, αν υπάρξουν πολλά παράπονα από πολλούς παραλήπτες βάζετε σε κίνδυνο ακόμα και το ίδιο το domain σας.
Εμφάνιση του newsletter
Ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσετε είναι η κοινή εμφάνιση (συμβατότητα) του newsletter που θα φτιάξετε σε όλους τους email clients. Μπορεί το ίδιο το email, να εμφανίζεται διαφορετικά στο Outlook 2007, διαφορετικά στο Outlook 2003, διαφορετικά στο Gmail, στο Hotmail, στο Yahoo και διαφορετικά στα κινητά τηλέφωνα. Έτσι για να το φτιάξετε να εμφανίζεται παντού το ίδιο, να χρειάζεται να δαπανήσετε πολύ σε ενέργεια και πολύ πιθανό σε χρήματα.
Αν αναζητάτε μια συνεργασία που χαρακτηρίζεται από εμπιστοσύνη, συνέπεια και ταυτόχρονα από μια ανθρώπινη προσέγγιση στον ψηφιακό κόσμο, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση.